Antananarivo - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Vera Laforce - WaarBenJij.nu Antananarivo - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Vera Laforce - WaarBenJij.nu

Antananarivo

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

28 September 2017 | Madagascar, Antananarivo

28° in de hoofdstad, we logeren boven de 1500m. Na de lange reis toch nog de stijle helling opgewandeld naar het uitzichtpunt met het voormalige paleis, waar 3 koningen en hun ega's begraven liggen. Na een brand in 1995 hebben de Fransen geld gepompt in de heropbouw van het paleis en de kerk, maar sinds 2009 is de geldkraan dicht ien zijn de werken stilgelegd. De inkomgelden worden er niet voor gebruikt. In de tuin van het hotel onze zebu steak gegeten, lekkere koe van madagaskar.
Morgen met een taxi brousse naar antsirabe, deze busjes vertrekken wanneer ze vol zijn.

• 28 September 2017 - 22:42

Mary:

Een tof begin van jullie reis! Smaakt zebu helemaal anders dan de Belgische steak,
    Veel plezier in de taxi brousse morgen.

• 29 September 2017 - 08:15

Nicole Gevers:

Veel reisplezier, ik geniet mee van jullie verhalen !

• 29 September 2017 - 13:20

Kristien:

Dat is hoger dan ons appartement. Het zicht zal wel navenant zijn zeker.

We kijken uit naar jullie volgend verhaal. Veel plezier.

• 29 September 2017 - 16:49

Ivo:

kaartje voor ma toegekomen, maar ga het via Pol bezorgen net voor haar verjaardag....Met haar voor nieuwe sandalen geweest (jaja, voor de winter) en ook nog op pace-maker controle, alles was prima....dus geen zorgen op jullie congé, hopelijk zit de brousse taxi snel vol....en veel foto's trekken.

• 01 Oktober 2017 - 15:21

Anne-Mie Breugelmans:

Kon ik maar een beetje van die 28° meegenieten, hier is het weer aan het regenen en er staat een stevige wind, de herfst is in het land...
    Ik hoop dat jullie brousse taxibusje vol is geraakt om te kunnen vertrekken, ik kijk al uit naar het volgende verslag.
    Veel reisplezier in een wondermooi land.
    Anne-Mie